5 sposobów, aby poradzić sobie ze spowolnieniem przemiany materii

5 sposobów, aby poradzić sobie ze spowolnieniem przemiany materiiWiększość z nas, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z naszymi celami waga, włożyli winę za straszny „metabolizm” potwór „zbyt wolno” – mówimy. Często kierowane jako ogólny ciężar straty przeciwnika, nie wiedząc czynników wpływających na przemianę materii—i czy nie możemy ich zmienić.

3 główne rzeczy, które określają Twój metabolizm

Metabolizm to proces przemiany kalorii w energię wszystkie procesy w organizmie. Twój metabolizm określa ilość kalorii, można jeść cały dzień i nadal utrzymać swój ciężar. To zależy od trzech podstawowych rzeczy:

Nasadowy poziom metabolizmu (bmr): mówi ci, ile kalorii niezbędna do utrzymania ciała w wypoczęty, na pusty żołądek. To zależy od twojej płci, wieku, wielkości, masy mięśniowej, genetyka i zdrowotnych czynników. Twoje bmr stanowi 60-70% całkowitej liczby kalorii, które spalamy każdego dnia.

Poziom aktywności: mówi ci, ile kalorii wykorzystywać swoje podczas treningu. Twój poziom aktywności wynosi około 20% całkowitej liczby kalorii, które spalamy każdego dnia.

Żywności termogenezę: mówi ci, ile kalorii potrzebujesz, aby trawienia i wchłaniania pokarmu. Stanowi on około 10% całkowitej liczby kalorii, które spalamy każdego dnia.

Wszystko, co ma wpływ na trzy podstawowe rzeczy, o których mowa powyżej, będą zmieniać ilość kalorii potrzebujesz utrzymania masy ciała. Twój nasadowy metabolizm dostosuje się i będzie się zwiększyć lub zmniejszyć, aby zaspokoić potrzeby organizmu. Na przykład:

Twój metabolizm zyskuje i więcej spala się kalorii podczas gorączki lub zakażenia, aby pomóc leczyć.

Twój metabolizm zyskuje i spala mniej kalorii w ciągu długiej głodówce, aby zapisać kalorii i чахнете.

Jak Starzenie Się Wpływa Na MetabolizmJak Starzenie Się Wpływa Na Metabolizm

Jeśli jesteś zdrowy, dorosły, twój metabolizm, najprawdopodobniej w porządku. Zamiast oskarżać chorób tarczycy, są stosunkowo rzadko sprawcami zwalnia metabolizm, trzeba wziąć pod uwagę, jak starzenie się spowalnia metabolizm i wdrażać strategie, aby dać odpór. Starzenie się dzieje na wszystkich, i jest to zwykle towarzyszy spadek BMR. Dlaczego?

Nasz bmr-to naturalnie na najwyższym w dzieciństwie i okresie dojrzewania, głównie dlatego, że potrzebujemy więcej kalorii, aby rosnąć i dojrzewać w wieku dorosłym. Jak tylko dotrzemy do lat 20-tych, ten etap jest zakończony i nasz bmr jest wyrównany. Trend jest tutaj, sprytne, stały przyrost masy ciała w ciągu dziesięcioleci. Badanie, publikujący w new England journal medycyna pokazywał waga-wzmocnienie tendencji 120,000 uczestników do 20 lat. Naukowcy odkryli, że uczestnicy zdobyli około 3,4 kg (1,5 kg) każdy za czteroletni okres, co oznacza wzrost o 16,8 kg (7.6 kg) w ciągu 20 lat.

Największy problem nie tyle wagi, ale mamy tendencję do przybierania na wadze wraz z wiekiem; większość z nas ma tendencję do utraty masy mięśniowej i odpowiednio go zastąpić tłuszczem. W typowym młodych dorosłych, masy mięśniowej stanowi około 50% całkowitej masy ciała, który osiąga 25% całkowitej masy ciała, który osiąga 75-80 lat. Z niskiej masy mięśniowej zmniejsza się nasz bmr ponieważ, funt za funt, to zajmuje więcej energii, aby utrzymać mięśnie przeciwko tłuszczu.

Nie zrozumcie mnie źle! Mając ochronny ilości tłuszczu to dobrze, zwłaszcza, gdy jesteśmy w starszym wieku, który jest, dlaczego ludzie w wieku 65 lat i powyżej zaleca się utrzymywać BMI od 25 do 27, zamiast 18,5 do 24,9 zalecenia dla reszty z nas. Celem jest, oczywiście, jest utrzymanie jak najwięcej masy mięśniowej, jak to możliwe, ponieważ to może…

Zatrzymać swój bmr od upadku. Wykazano, że nasadowy metabolizm w naturalny sposób zmniejsza się z wiekiem. Ale, jeśli można utrzymać lub zwiększyć masę mięśniową, którą masz, będziesz miał wyższy nasadowy metabolizm (w porównaniu z Jeśli nie podejmowali żadnych działań).

Zapisz zdolność mięśni do napędzania cię przez wszystkie czynności życiowych. Nawet jeśli nie dbasz o swój metabolizm, staramy się utrzymać i budować mięśnie, ponieważ pozwala ci żyć swoim życiem w pełni. Mięśnie zaangażowane w każdy ruch, bawić się z dzieckiem do przenoszenia żywności.

Sposoby radzenia sobie z powolny metabolizmSposoby radzenia sobie z powolny metabolizm

Celem jest trening nie mniej niż 2-3 razy w tygodniu (wskazówka, podpowiedź: jest to najważniejsza wskazówka!). Czy jesteś dziewczyna czy chłopak, priorytety ciężarów w swój plan treningowy. Dodawanie masy mięśniowej zwiększa nasadowy metabolizm, co pozwala spalić więcej kalorii, nawet gdy nie pracuje. Jeśli jesteś nowy w treningu siłowego, sprawdzić, więc chcesz rozpocząć…trening siłowy.

Zwiększyć intensywność ćwiczeń aerobowych (myślę, jogging, pływanie, jazda na rowerze szybciej). Ćwiczenia w wyższej intensywności pozwala czerpać korzyści „po palić”, a zjawiska, gdzie ci spalić nadmiar kalorii po treningu. Aby korzystać z tego efektu, trzeba biegać, skakać, tańczyć, pływać, rower, itp. w tempie, w którym trudno mówić. Jeśli można trochę mocniej надавлю, to zrób tak.

Jeść tyle białka z wysokiej jakości źródeł. Wysokiej jakości źródła białka dostarcza aminokwasy do mięśni po treningu, tak, że mogą odzyskać i się rozwijać. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak określić swój proteina musi sprawdzić to podręcznik do białka.

Pobyt dobrze nawodniony. Woda-jest to ważne, ponieważ wszystkie reakcje chemiczne w organizmie wymaga wodę, w tym te, które spalają kalorie. Pracować na pić więcej wody każdego dnia, sprawdzić 20 Лайфхаков dla wody pitnej.

Nie głodzić, żeby schudnąć. Należy spożywać niewielką ilość kalorii, aby schudnąć. Jeśli zjesz znacznie niższą ilość kalorii, będziesz schudnąć szybko, ale będzie on z wody i utraty masy mięśniowej. Plus, prawdopodobnie stracić ciężko zarobione masy mięśniowej, która odpowiedzialna jest za utrzymanie poziomu BMR.