6 złych nawyków trzeba zrezygnować, aby być zdrowym

Wszyscy chcemy być zdrowsze (i szczęścia), ale czasami nasz intensywny tryb życia popycha nasze osobiste samopoczucie na liście priorytetów (nawet jeśli będziemy najlepszymi intencjami). Wszyscy byliśmy tam. Jesteś późno wracasz do domu, tak, że można zrobić szybkie ser zamiast składników zdrowej zupy, które planowali. Ale je źle-nie tylko zły nawyk, musimy cofać.Teraz, kiedy oddaliśmy kilka rzeczy, aby być szczęśliwym, nadszedł czas, aby pozbyć się niektórych złych nawyków, aby być zdrowym też. Bo spójrzmy prawdzie w oczy, Jesteś Teraz, kiedy oddaliśmy kilka rzeczy, aby być szczęśliwym, nadszedł czas, aby pozbyć się niektórych złych nawyków, aby być zdrowym też. Bo spójrzmy prawdzie w oczy, Jesteś całkowicie warto.Do przodu, nasza sieć dietetycy i eksperci w dziedzinie zdrowia udział najczęściej używki, widzą i jak zatrzymać natychmiast.

Priorytet Kalorii Za Składniki

To jest to, że wszyscy jesteśmy winni, ale całościowe dietetyk, trener zdrowia i założyciel hasać i strumień, Carly Браунер mówi, że musimy rzucić palenie. „Wielu z moich klientów przychodzi do mnie bardzo kalorie-świadomości”, – powiedziała ona. „Zamiast kalorii-świadomy (co nie opowiedzieć pełną historię w zasilaniu), zachęcam ludzi, aby być składnikiem świadomy. Wybierając produkty spożywcze na bazie produktów jest najlepszym sposobem, aby upewnić się, podajesz swoje ciało z odpadkami domowymi-za darmo, zasilania paliwem. Jeśli jedzenie składa się z solidnych, bez składników chemicznych z ziemi, to zwykle dobry wybór.”
Więc dlaczego jest tak źle? Браунер mówi, że to substancje chemiczne, fałszywe i cukru, wraz z uwodornionych olejów o niskiej zawartości kalorii, pakowanej żywności, co czyni je niezdrowymi. „Wyżej-kaloryczność produktów spożywczych z pełnych źródeł nie trzeba unikać ze względu na ich zawartość kalorii (awokado, mleko kokosowe, ekologiczne, karmionego trawą, mięso, orzechy i nasiona, itp.),” wyjaśniła. „Oto kilka pytań, które warto sobie zadać przy wyborze żywności na bazie składników. Jeśli nie masz odpowiedzi na większość z tych pytań, to chyba nie jest jedzenie, które chcesz jeść:
Można je wymawia?
Nie zawierają sztucznych aromatów, barwników i konserwantów z laboratorium?
Bez dodatku cukru i/lub obciążeń na naturalne cukry (i ile)?
Jest mniej siedmiu składników?
Oni od ziemi?

Wymiana naturalnego sztuczne Słodziki

Podczas gdy wszyscy mieli odpowiednią motywację wchodząc do niego, zmieniając naturalnych na sztuczne słodziki faktycznie robi się na odwrót dla naszego zdrowia. Middleberg Stephanie, Ms, RD, cdn, że założyciel firmy Middleberg zasilania, i autor wielkiej księgi ekologicznej żywności, wzywa nas wszystkich, aby się ich pozbyć na zawsze. Właściwie, to pierwsze, co ona doradza swoim klientom robić. „Jak tylko tłuszcze były оклеветаны, produkty o niskiej zawartości tłuszczu i sztuczne substancje słodzące zwiększono na rynku i jednocześnie stan zapalny i stąd problemy z nadwagą, cukrzyca, choroby serca, autoimmune warunki wszystkich stale wzrasta”, – powiedziała ona. „Sztuczne substancje słodzące nie tylko prowadzą do rozwoju chorób przewlekłych, ale także spowalniają przemianę materii, spowodować problemy z trawieniem (gazy, wzdęcia), problemy skórne, i zwiększyć apetyt.”
Wymiana naturalnego sztuczne SłodzikiPowodem tego dwa razy. „Po pierwsze, są to tysiące razy słodsza niż cukier, więc ciało trzeba, że wysoki poziom słodyczy, aby być „zadowolony”,” powiedziała. „Po drugie, mózg myśli, że on staje się cukrem, dlatego, gdy nie dostaje go, on jest w rzeczywistości, otrzymuje *zły* i znajduje ją w ten sam dzień. To może wydawać się sprzeczne z intuicją dla wielu ludzi, ale jak tylko zaczniesz osiągnięcia pełnego tłuszczu wersji produktów, to niesamowite, jak to zwiększa energię, sytość i jest kluczowym graczem na paliwo dla twojego metabolizmu i uzdrawiania jelit.”
Amy Shapiro zgadza się. „Спленда, równej i substytut cukru-to po prostu zło”, – powiedziała ona. „Jestem pewien, że bez kalorii i zrób swój smak kawy słodkie, ale oszukiwanie mózgu, zadawać z hormonami, i, być może, powoduje choroby w organizmie. Uważam, że wielu moich klientów wykorzystują te środki słodzące, aby pomóc im pokonać głód, pić więcej wody, lub pominąć posiłki, tworząc deser-kawa, ale w rzeczywistości powodują one swoje kubki smakowe i powoduje głód”. Shapiro zaleca się stopniowo zmniejszać, tak, że można się przyzwyczaić mniej słodyczy (pamiętaj produkty te 300 do 600 razy słodsza niż cukier), a następnie przełączyć się na korzystanie z mniej prawdziwe lub wybrać naturalne некалорийные substancje słodzące, takie jak stewia czy Ksylitol.

Po Kolacji, Przekąski

Kto nie był skłonny do przekąski po kolacji? Nawet Middleberg mówi, że jest w tym moja wina, ale to nie jest dobry zwyczaj. „Wszyscy mamy nasze ‚magicznego’ godzinę, lub taki okres czasu, w którym możemy po prostu mają tendencję bezmyślnie napchać”, – powiedziała ona. Choć wielu z nas będą przekąski od 4 do 6 pm, większość robi to po południu, od 8 do 11 wieczorem, kiedy przekąskę późnym wieczorem musimy patrzeć na to, dlaczego” – powiedziała. „Naprawdę jesteś głodna? Jesteś znudzony, niespokojny? Patrzysz mu w nagrodę po długim i ciężkim dniu? Czy to tylko przyzwyczajenie? To może być wynikiem wielu z tych, ale najważniejsze, to zaakceptować i rozpocząć nowy tryb w nocy.”
Jeśli uważasz, że trudno jest przerwać to błędne koło, to Middleberg zaleca się ograniczać do jednej przekąskę i osiągnięcia do gorącej wody z cytryną lub herbaty. Następnie nadszedł czas, aby zamknąć się w kuchni. „To prowadzi do poprawy snu i czuję się o wiele bardziej energiczny rano”, – powiedziała ona.

Bojąc się tłuszczu

Często dokonujemy na niskotłuszczowe produkty, starając się kontrolować swoją wagę, ale nowe badania pokazują, że spożycie tłuszczu jest faktycznie dobre dla nas. Amy Shapiro, Ms, RD, cdn, że i założyciel rzeczywistego zasilania w Nowym Jorku, chce nas wszystkich, aby skonfrontować nasze obawy wokół zdrowej żywności. „Przez wiele lat mówiono nam, aby cofać się w jedzeniu salò, smalec-darmowe wyżywienie i zrobić sos sałatkowy na stronie, ale odkąd zaczęliśmy robić to, co wszyscy zatrudnieni ciężar i nie czułem się tak dobrze, jak powinniśmy,” powiedziała. „Ostatecznie, kiedy możemy usunąć tłuszcz z pożywienia i produktów spożywczych, możemy w końcu jeść więcej z nich, aby czuć się zadowolony, tak że w końcu przyjmujemy więcej kalorii, niż gdyby po prostu byliśmy trochę tłuszczu w naszym jedzeniu, aby rozpocząć.”
Tak jak spożywanie tłuszczu pomóc? Shapiro powiedział, że to rzeczywiście pomaga nam czuć się pełnym, bo to „wysokoenergetyczna,” pomaga wchłonąć niektóre składniki odżywcze, niezbędne dla komórek skóry, aby zasilić, i musimy zrównoważyć nasze hormony. „Oczywiście, nie wszystkie tłuszcze są sobie równe”, – powiedziała ona. „W centrum uwagi-tłuszcze otrzymywane z roślin, w tym orzechy, awokado i nasion, a także te z ryb, które są korzystne dla nas i może pomóc w zdrowie serca, pięknej skóry i utrata masy ciała też”. Więc następnym razem prosisz tylko octem sałatka (блех), nie zapomnij wrzucić w niektórych awokado lub oliwa z oliwek, olej też. „Będziesz jeść mniej, czuję się świetnie, i też świecącą skórę”, – powiedziała ona.
Bojąc się tłuszczu

Poczucie Winy Za Wybór Produktów

Odżywianie jest jednym z naszych ulubionych hobby, więc upewnij się, że możesz cieszyć się każdym kawałkiem i nie zakończyć go z żalem. Angela Симсон, integrative żywienia, zdrowia, trener i założyciel projektu wdzięczności, powiedział, że winą jedzenie-jedna z najgorszych nawyków w jedzeniu. „Bardzo wielu z nas opinia innych specjalistów medycznych, gwiazdy, nawet Insta-znane weganie jako „zasady”, jeśli chodzi o jedzenie”, – powiedziała ona. „Jesteśmy wszystkie takie bio-jednostki, że to, co jem i rozwijać się może być absolutnym trucizną dla kogoś innego. Обожествляя te ‚czyste konsumentów daje tak wiele kobiet (zwłaszcza młodych dziewcząt) kompleks o tym, co jest ostatecznie prowadzi do żywności winy.
„Widziałem klientów, płakać mi o tym, jak zjadł banana i mogą uwierzyć, że założyli, że cukier w ich ciała. Widziałem też, że ludzie martwią się o siebie, kromka razowego chleba, które są spożywane na śniadanie i ciasto, które jedli na weselu przyjaciela. Poczucie winy prowadzi do stresu, który jest znacznie gorszy dla naszego organizmu, niż jest uniżony jedzenie w jego drodze”.
Do tego, aby zostawić winę za dobry, postępuj zgodnie z trzema zasadami Симсон, aby być zdrowym:
Słuchaj swojego ciała.
Praca, że rozwijają się na jedzeniu.
Żyć trochę i cieszyć się nim, kiedy robisz.

Źle Żuć Nasze Jedzenie

Kto by pomyślał, że coś tak prostego może być szkodliwa dla naszego zdrowia? Ale Браунер mówi, że nie пережевывают nasze jedzenie poprawnie wpływa na nasze trawienie. Złe trawienie prowadzi do wyczerpania poziomów energetycznych, wzdęcia, zespół jelita drażliwego, problemy ze skórą, zwiększenie masy ciała, nieszczelnego jelita, i wielu innych poważnych problemów zdrowotnych, ale jest jedna rzecz, każdy z nas może zrobić, aby poprawić trawienie jest wystarczająco żuć żywności. „Z pośpiechem współczesnego świata i dużo jedzenia w podróży, żuć jedzenie się nie stanie, jak to było, kiedy usiedliśmy, aby zjeść w każdej domowej jedzeniem”, – powiedziała ona. „Żucie-jest to pierwszy etap procesu trawienia i są wymagane do obsługi naturalnego trawienia w organizmie.”
Jak to działa i dlaczego? Браунер mówi, żuć stawia żywności jemy w kontakt ze śliną, a ślina zawiera ważne enzymy trawienne. Ponadto, dokładnie żuć przekształca żywność i składniki odżywcze w stan, bardziej korzystny dla witamin i składników mineralnych (zużycie nie zawsze oznacza wchłanianie). „Podczas gdy niektórzy zalecają żuć określoną liczbę razy, polecam wziąć w zwyczaju upewniając się, że każdy kęs mash-jak przed połykaniem,” odparła. „Żuć swój sposób na lepsze trawienie i więcej energii”.
Czy są winni tych złych nawyków? Że trzeba zrezygnować, aby być zdrowym?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *